خواص آناناس
 
مهدیه انلاین
همه چی سرا

 

2

 

از آنجا که آناناس، منبع غنی ای از ویتامین ث است، مصرف آن علاوه بر اثرات مفید گفته شده از التهاب لثه ها و بافت دندان جلوگیری می کند. علاوه بر این، ویتامین ث موجب افزایش توانایی بدن در مقابله با باکتری ها و سمومی می شود که می توانند منجر به بیماری های لثه شوند.
78 گرم از آناناس تازه حاوی 38 کالری انرژی، 10 گرم کربوهیدرات، صفر گرم پروتئین، چربی، کلسترول، 1 گرم فیبر خوراکی، صفر میلی گرم سدیم وآهن، 89 میلی گرم پتاسیم، 16 میلی گرم ویتامین ث و کمتر از یک درصد حاوی ویتامین های A و اسیدفولیک و کلسیم است.
برای مصرف آناناس سعی کنید انواع تازه آن را به جای انواع کنسرو شده یا آب آناناس انتخاب کنید. زیرا در طی فرایند کنسرو کردن، مقدار زیادی از ویتامین ث و آنزیم برومیلین موجود در آناناس از بین می رود.
همیشه برای انتخاب یک آناناس رسیده و مطلوب، از حس بویایی خود استفاده کنید چرا که آناناس تازه و رسیده دارای عطری بسیار خوش است. از خریدن یا انتخاب آناناسی که بوی مطبوعی ندارد و روی پوست آن لکه های تیره رنگی وجود دارد، اجتناب کنید. نگهداری آناناس در دمای اتاق می تواند به رسیده تر شدن و خوشمزه تر شدن آناناس کمک کند.
آناناس را می توانید به شکلهای مختلف مصرف کنید. به عنوان مثال می توانید آناناس تازه را به همراه مخلوط دیگر میوه ها مصرف کنید یا آب آناناس را به همراه دیگر آبمیوه های طبیعی مثل آب سیب یا پرتقال بنوشید که بسیار گوارا و مغذی هم خواهد بود. علاوه بر این آب آناناس برای ترد شدن گوشت بسیار مناسب است. بنابراین می توانید به منظور ترد کردن گوشت از آب آناناس استفاده کنید.
آناناس کنسرو شده را نیز می توانید به عنوان سالاد یا دسر مصرف کنید یا آن را به ماست، پنیز یا حتی به انواع ساندویچ و پیتزا بیفرایید و مصرف کنید. 


نظرات شما عزیزان:

ملیکا
ساعت17:54---5 بهمن 1391
وبت عالییییییییییییییییییییییه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
دو شنبه 12 ارديبهشت 1390برچسب:اناناس و خواص ان, :: 16:16
مهدیه

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی رو سپری کنید این هم وبلاگ دیگمه حتما بهش سر بزنین www.oursky.loxblog.com
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مهدیه انلاین و آدرس mahdiyeonline.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 301
بازدید کل : 104724
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 59
تعداد آنلاین : 1

چت روم

تعبیر خواب آنلاین



baran

♥ مَنــפ امیـטּ عشقــَمــ ♥